#BASKETBOLUNSÜVARİLERİ

DİJİTAL PAZARLAMA
Neler Yaptık

Video katılımlı yarışma

Basketbol Süper Ligi'nin resmi giyim sponsoru Süvari ile yaptığımız işbirliği çerçevesinde, All Star 2019 için #BasketbolunSüvarileri projesini geliştirdik. Takipçilerimizden, en iyi basketbol hareketlerini videoya çekip #BasketbolunSüvarileri etiketiyle paylaşmalarını istedik. En iyi videolar arasından jürinin seçtiği isimler, All Star 2019'a bilet kazandı.

Sonuç

Viral etkisi

Sosyal medyada 5.075 kişinin katılım sağladığı bu yarışmada, kendi oluşturduğumuz hashtag'e 5741 Tweet atıldı. 57 milyon görüntülenme elde ederken, 2.2 milyon kişiye ulaşarak Basketbol Süper Ligi'nin sponsoru olan Süvari'nin adını duyurmayı başardık.

GÖRMEK İÇİN TIKLA